Garantie, retouren, klachtenafhandeling

Klachten:

Wij streven er na om klachten altijd binnen 14 dagen op te lossen, mocht blijken dat er langer tijd nodig is om de klact op te lossen nemen wij altijd met u contact op.
U dient een klacht altijd schriftelijk ( per e-mail: info@armatoys.nl) te melden.
Zodra wij uw klacht hebben ontvangen nemen wij met u contact op binnen 48 uur,
zodat u weet dat uw klacht in behandeling is genomen.

14 dagen afkoelperiode:

Als u het artikel om welke reden dan ook niet wilt afnemen, heeft u het recht het binnen veertien (14) dagen na aflevering te retourneren en de overeenkomst te ontbinden.
U kunt hiervoor een retouraanvraag starten door een e-mail te sturen naar: info@armatoys.nl 
Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen nemen wij met u binnen 48 uur contact op,
zodat u weet dat uw retouraanvraag in behandeling is genomen. Retourzendingen worden geaccepteerd als het artikel onbeschadigd, ongebruikt en indien mogelijk in de oorspronkelijke verpakking verzonden wordt.
Voor artikelen welke op de juiste wijze geretourneerd zijn komt de betalingsverplichting te vervallen, of wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening. 

Defect bij ontvangst:

Als het artikel bij ontvangst defect blijkt te zijn, kunt u het retourneren. Maak een foto van het defecte onderdeel en stuur deze naar: info@armatoys.nl .Binnen 48 uur nemen we contact met u op.
Na goedkeuring van ons stuurt u het artikel inclusief alle toebehoren en accessoires en de originele factuur in een deugdelijke verpakking naar het adres welke nader aan u bekend wordt gemaakt. Voor artikelen welke op de juiste wijze geretourneerd zijn komt de betalingsverplichting te vervallen, of wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening.